IR LIFE (receptek, tanácsok)

Tejberizs

2013. szeptember 04. 16:07 - Mrs.Grassfield

A minap, az egyik hiperben mászkálva felfedeztem egy Cukormentes tejberizst. Nagyon örülök neki, hogy egyre több desszert tekintetében gondolnak azokra is, akiknek cukormentesen kell táplálkozniuk. Továbbá mindösszesen 21 g szénhidrátot tartalmazott, tehát tökéletes csemegének tűnt uzsonnára. Vettem gyorsan kóstolónak kettőt belőle. Őszintén mondom nem rossz! Elfogyasztva őket elkezdtem azon gondolkozni, vajon meg tudnám én is megcsinálni? És ma reggel a közértbe sétálva rájöttem a megoldásra. TEJSZÍN!

És nekiláttam összeválogatni a hozzávalókat:

  • 1 cs basmati zacskós rizs
  • 3 dl tejszín
  • fél citrom
  • édesítő
  • vanília aroma
  • fahéj

A rizst majdnem készre főztem citromos, édesítős, vaníliás vízben. Mikor elkészült, a zacskóból kiszedtem, beleöntöttem egy kis lábosba. Felöntöttem a 3 dl tejszínnel, édesítővel, vanília aromával, és egy pici citrom lével, és addig főztem, ameddig be nem sűrűsödött. Ezután a tűzről lehúzva fedő alatt kb. 10-15 percig még pihentettem.

Szénhidráttartalom:15,9 g/100g

És ismét készült egy olyan desszert, amiben csak olyan alapanyagok vannak, amik NEKÜNK jók!

Íme az eredmény:

tejberizs.jpg

Szólj hozzá!
Címkék: édesség uzsonna

A bejegyzés trackback címe:

https://pcos-receptek.blog.hu/api/trackback/id/tr655484583

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása