IR LIFE (receptek, tanácsok)

Ötletek reggelire

2013. augusztus 27. 21:01 - Mrs.Grassfield

Számomra a reggeli volt a legnehezebb. Sosem reggeliztem. Leghamarabb mindig az irodában ettem, 10 óra körül. Ez első napokban nagyon szenvedtem, hogy nekem 6:00-7:30 között kell reggeliznem. Alig tudtam letuszkolni a torkomon pár falatot, nem hogy 30 g lassan felszívódó szénhidrátot megegyek. Különben is, miért kell olyan korán reggel már időt pocsékolni alvás helyett a reggelire... De mára teljesen megszoktam, és már éhesen kelek. Én általában magamnak sütöm a reggelit, és azok közül a receptek közül válogatok, amiket veletek is megosztottam, vagy meg fogok osztani.

Mivel a mérleg jó barátunk, és ugye mindennek kiszámoljuk a szénhidrát tartalmát, ezért csak hozzávetőleges mennyiségeket írok, mert mindig lemérem evés előtt az ételt!

Mi lehet a reggelim:

  • 1 vastag szelet sk. császárkalács (kb. 25 g CH-nyi) margarinnal + Kávé tejszínnel (én diabetikus cappuchinot iszom általában, mert nekem a főzött kávé nagyon erős)
  • Sk. Csokis croissant (mérettől függően 1-2 db) + Kávé tejszínnel
  • 2 vékony szelet házi kenyérből készült szendvics (feltétnek jöhet rá: sonka, májkrém, light sajt, zöldségek, sajtkrém, stb)
  • 1 házi zsemle (feltétnek jöhet rá: sonka, májkrém, light sajt, zöldségek, sajtkrém, stb)
  • 1 sk. zabpalacsinta (Update1 mogyorókrémmel vagy házi túrókrémmel)
  • Tojásrántotta házi kenyérrel vagy zsemlével paradicsommal, paprikával
  • Sk. Túrós pogácsa 2-3 db, teával 
  • 2 szelet Sk. csokis kuglóf
  • 3 evőkanál zabpehely + házi túrókrém

Sk.: A reggelik között csak saját készítésű, az itt megtalálható receptek közül ajánlok, a bolti ételek nem jók, mert fehér lisztet és cukrot is tartalmaznak!!!!

Amik nálam tiltólistán vannak reggelire:

  • pirítós
  • melegszendvics
  • toast
  • minden ami nem teljes kiőrlésű
  • minden ami gyümölcsöt tartalmaz

Ha nagyon nincs időm sütni és nem kívánom a szendvicseket, akkor update pékségben szoktam péksüteményt venni. Tudom, hogy nem a legtökéletesebb számunkra, de még mindig 1000-szer jobb, mint a sima péksütemény. És néha előfordul, hogy az ember nem jut máshoz.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pcos-receptek.blog.hu/api/trackback/id/tr445480194

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása